.

.

dinsdag 29 maart 2022

Een nieuwe droom.


Ik droomde dat ik van de overheid, een Off grit Tini woning kreeg, om de woningnood op te lossen, en mensen hun vrijheid weer te geven. Deze woning was van een materiaal, wat warmte absorbeerde en opsloeg, voor later gebruik. Tevens waren er zonnepanelen in verwerkt, waarmee je óók warmte opsloeg, maar ook licht en op kon koken. Als er behoefte was aan meer ruimte, kon een gedeelte uitgebreid worden, en was er geen verlies aan warmte, want het totaal werd groter. Ik kon er ook mee reizen, naar warme landen, en ook van de weg af, het vrije veld in. Ik kreeg ook een ondersteuning in een waarde die automatisch af en bij werd geschreven. Voorwaarde was wel dat ik, en met mij reizende gezellen, veganistisch moesten leven, en via landbouw coöperaties moesten reizen. De woning was voorzien van een systeem dat ik ook over water kon bewegen, een soort hovercraft, maar met een aandrijving die op energie liep, die opgewekt werd door beweging van wind, door het bewegen van de woning, eigen aandrijving dus. Toen ik wakker werd, zag ik het echt voor me. Een manier van leven die eigenlijk uit noodzaak ontstaan was, en die we alleen maar hoeven in te vullen.

Hendrik,  

Geen opmerkingen: